Greek English

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ:   +30 2311 111195




Συχνές Ερωτήσεις

Πληρώνω τέλη κράτησης στο GoVacation.gr;

Όχι, δεν σας χρεώνουμε με πρόσθετα τέλη.

Γιατί χρειάζεται να δώσω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το GoVacation.gr ζητάει στοιχεία πιστωτικής κάρτας για να επιβεβαιώσει την κράτησή σας στο ξενοδοχείο, εκ μέρους σας. Η πιστωτική σας κάρτα ενδέχεται να ελεγχθεί (προεγκριθεί), προκειμένου να διαπιστωθεί ότι είναι έγκυρη ή/και ότι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο. Μετά από αυτόν τον έλεγχο, το πλήρες ποσό θα είναι ξανά διαθέσιμο στην κάρτα σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας θα χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή της κράτησής σας, τη στιγμή της ίδιας της κράτησης. Η πιστωτική σας κάρτας θα χρεωθεί μόνο εάν έχετε επιλέξει προπληρωμένο δωμάτιο ή εάν παραβείτε την πολιτική ακύρωσης, την οποία μπορείτε να διαβάσετε στις πολιτικές του ξενοδοχείου και του δωματίου.

Τι είναι η προέγκριση;

Μερικές φορές, όταν κάνετε κράτηση μπορεί το ξενοδοχείο να επικοινωνήσει με την εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής (ή χρεωστικής σας κάρτας) για να επιβεβαιώσει ότι η κάρτα που χρησιμοποιείτε είναι έγκυρη και δεν έχει δηλωθεί απώλεια ή κλοπή αυτής. Εκείνη τη στιγμή, μπορεί επίσης να ελέγξει εάν η κάρτα έχει αρκετά χρήματα για την κάλυψη της συναλλαγής. Αυτό επικοινωνείται με τη μορφή προέγκρισης του συνολικού ποσού της κράτησής σας. Ωστόσο το ξενοδοχείο δεν θα προχωρήσει σε χρέωση της κάρτας. Το πότε θα χρεωθεί η κάρτα εξαρτάται από τους όρους και τις προϋποθέσεις της κράτησής σας.

  •  Ποια η διαφορά ανάμεσα σε μια προέγκριση και στην πραγματική χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;

Η προέγκριση είναι μια συνήθης διαδικασία η οποία όμως συγχέεται με την χρέωση. Ενώ όταν κάνετε αγορές σε κάποιο κατάστημα η κάρτα σας χρεώνεται άμεσα και το ποσό αφαιρείται από το διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού σας, η προέγκριση είναι μια προσωρινή δέσμευση. Η διάρκεια της δέσμευσης ποικίλει και η εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής σας κάρτας μπορεί να σας ενημερώσει για τον τρόπο με τον οποίο τη χειρίζεται.

  •   Πώς θα ξέρω εάν έχει προεγκριθεί η κάρτα μου;  

Το διαθέσιμο υπόλοιπό σας θα μειωθεί προσωρινά κατά το ποσό που αντιστοιχεί στη συνολική αξία της κράτησής σας. Μπορεί επίσης να δείτε στην κίνηση του λογαριασμού σας τον όρο "εκκρεμείς συναλλαγές". Εάν δεν είστε βέβαιοι για το αν η κάρτα σας έχει προεγκριθεί ή όχι, μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν τόσο το ξενοδοχείο όσο και η εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής σας κάρτας.

  •  Για πόσο καιρό μειώνει η προέγκριση το διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού μου;

Αυτό θα σας το εξηγήσει καλύτερα η εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής σας κάρτας, μαζί με τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις που αφορούν τις διαδικασίες προέγκρισης. Οι όροι αυτοί ποικίλουν, οπότε είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε μαζί τους για περισσότερες λεπτομέρειες.

  •   Το δεσμευμένο ποσό θα αντιστοιχεί πάντα στο ακριβές ποσό της κράτησής μου;

Συνήθως το ξενοδοχείο προεγκρίνει την κάρτα σας για το συνολικό ποσό της κράτησής σας. Ορισμένες φορές πάλι, μπορεί να δείτε να δεσμεύεται ποσό λίγο μεγαλύτερο από την τιμή που αναγράφεται στο GoVacation.gr. Σε αυτήν την περίπτωση, το ξενοδοχείο θα σας εξηγήσει τον λόγο.

  •   Αυτό ισχύει για όλες τις κρατήσεις μέσω του GoVacation.gr;

Τα ξενοδοχεία έχουν δικαίωμα να προεγκρίνουν την κάρτα σας αλλά αυτό δεν συμβαίνει σε κάθε κράτηση. Μην ανησυχείτε, σε περίπτωση προέγκρισης της κάρτας σας, τόσο το ξενοδοχείο όσο και η εταιρεία έκδοσης της κάρτας σας μπορούν να σας βοηθήσουν. Ενδεχομένως να μπορούν να σας βοηθήσουν και στο να ελευθερωθεί το δεσμευμένο ποσό συντομότερα.

Η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησα για την κράτηση δεν είναι έγκυρη πλέον. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο. Θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στο email επιβεβαίωσης. Για λόγους ασφαλείας, μη δίνετε ποτέ τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μέσω email.

Πού μπορώ να βρω τα στοιχεία επικοινωνίας του καταλύματος;

Εάν έχετε κάποια ερώτηση για ένα κατάλυμα πριν κάνετε κράτηση, παρακαλούμε δείτε τις πληροφορίες στις ενότητες "Πολιτικές" και "Παροχές" του καταλύματος στον ιστοχώρο μας. Εάν δεν βρείτε εκεί την απάντηση που θέλετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών τηλεφωνικά ή μέσω email και θα κάνουμε εμείς την ερώτηση στο κατάλυμα εκ μέρους σας. Εφόσον κάνετε κράτηση, μπορείτε να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του καταλύματος στην online επιβεβαίωση της κράτησής σας. Το email της επιβεβαίωσής σας θα περιέχει επίσης αυτά τα στοιχεία, ενώ θα μπορείτε να τα δείτε και στο Διαχείριση κράτησης. Η εφαρμογή του GoVacation.gr για κινητά περιέχει επίσης αυτά τα στοιχεία.

Έχω δώσει τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας. Η πληρωμή πότε θα πραγματοποιηθεί;

Η διαδικασία πληρωμής για τη διαμονή σας ποικίλει ανάλογα με το ξενοδοχείο και τον τύπο δωματίου. Μπορείτε να ελέγξετε πώς θα χρεωθείτε για τη διαμονή σας στις "Πολιτικές Ξενοδοχείου", και στην επιβεβαίωση της κράτησής σας.

Απαιτείται από το ξενοδοχείο προκαταβολή ή εξόφληση του ποσού εκ των προτέρων;

Τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν απαιτούν προκαταβολή ή εξόφληση του ποσού εκ των προτέρων. Σε αντίθετη περίπτωση, θα βρείτε τις λεπτομέρειες στην παράγραφο "Πολιτικές Ξενοδοχείου" στη σελίδα του ξενοδοχείου στo GoVacation.gr και στο email επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

Πώς μπορώ να δω την τιμή;

Αφού εισάγετε τις ημερομηνίες της διαμονής σας, θα εμφανιστούν οι διαθέσιμοι τύποι καταλυμάτων, ενώ οι τιμές αναγράφονται ξεκάθαρα ακριβώς δίπλα. Μπορεί να δείτε ότι ο ίδιος τύπος καταλύματος έχει διαφορετική τιμή, ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων που διαμένουν, αν περιλαμβάνεται το πρωινό ή όχι, και αν η κράτηση μπορεί να ακυρωθεί ή όχι.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω κράτηση από Προσφορά ή με Μη Επιστρέψιμη Τιμή;

Δεν μπορείτε να τροποποιήσετε τις ημερομηνίες διαμονής για κρατήσεις δωματίων με "Μη Επιστρέψιμη Τιμή", λόγω της ειδικής χαμηλής τιμής. Εάν επιλέξετε να ακυρώσετε κρατήσεις για αυτά τα δωμάτια, μπορεί να υπάρξουν χρεώσεις ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.

Τι θα πει "μη επιστρέψιμη τιμή" ή "δωρεάν ακύρωση";

  •  Για κάθε δωμάτιο το ξενοδοχείο έχει ορίσει διαφορετική πολιτική.

Πολιτική μη επιστρέψιμης τιμής σημαίνει ότι εάν αποφασίσετε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την κράτησή σας θα υπάρξει κάποια χρέωση. Το ποσό της χρέωσης αναφέρεται στους όρους δωματίου και στην επιβεβαίωση της κράτησής σας.

Δωρεάν ακύρωση σημαίνει ότι μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτησή σας χωρίς χρέωση, εφόσον το κάνετε εντός της χρονικής περιόδου που ορίζει το ξενοδοχείο. Αυτό αναγράφεται στους όρους του δωματίου και στην επιβεβαίωση της κράτησής σας (για παράδειγμα "Ακύρωση μέχρι x ημέρες πριν" ή "Ακύρωση πριν τις: ημέρα/μήνας/έτος και ώρα").

Πώς μπορώ να ξέρω εάν η κράτησή μου έχει ακυρωθεί;

Αφού ακυρώσετε την κράτησή σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της ακύρωσής σας. Παρακαλείστε να ελέγξετε τους φακέλους με τα εισερχόμενα και με τα ανεπιθύμητα (spam/junk). Εάν δεν λάβετε το email, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Τα παιδιά ταξιδεύουν μαζί μας... Δωρεάν;

Συνήθως, τα παιδιά κάτω των 12 ετών μένουν δωρεάν στο δωμάτιο των γονιών τους, χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα κρεβάτια. Το όριο ηλικίας διαφέρει ανάλογα με την πολιτική του συγκεκριμένου ξενοδοχείου. Αυτό ενδέχεται να αναφέρεται στη σελίδα Πληροφορίες Ξενοδοχείου.

Ενδιαφέρομαι για ξενοδοχείο που δεν δίνει διαθεσιμότητα...Υπάρχει λίστα αναμονής;

Σε ορισμένες περιπτώσεις, το GoVacation.gr μπορεί να πραγματοποιήσει κρατήσεις σε ξενοδοχεία χωρίς διαθεσιμότητα. Από το πεδίο "Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια" μπορείτε να στείλετε αίτημα ενδιαφέροντος με mail. Το GoVacation.gr θα αναζήτησει άμεσα διαθεσιμότητα από με το ξενοδοχείο. Εντός 24 ωρών θα έχετε απάντηση από την Εξυπηρέτηση Πελατών

Τι είναι το πρόγραμμα MemberRewards;

Το MenberRewards είναι ένα συναρπαστικό πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών του GoVacation.gr και του Connectedclub. Για κάθε κράτηση σε όλα τα ξενοδοχεία σας επιστρέφουμε το 10% της συνολικής αξίας. Για τις κρατήσεις στα πακέτα εκδρομών-διακοπών σας επιστρέφουμε το 7%. Το MemberRewards έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι ένα από τα πιο γρήγορα προγράμματα που υπάρχουν. Εφόσον κάθε διαμονή σας μετράει, ανεξάρτητα από την κατηγορία αστέρων, την τοποθεσία, τη φίρμα ή τον τύπο καταλύματος, τα μέλη μπορούν να επωφεληθούν πολύ γρήγορα από το πρόγραμμα ανταμοιβής.

  •  Πώς μπορώ να εγγραφώ; Κοστίζει;

Η εγγραφή σας είναι εύκολη και δωρεάν. Κάνοντας απλά μια "Αίτηση για Κάρτα" γίνεστε άμεσα μέλος. Την κάρτα μέλους σας θα την παραλάβετε άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και με τα ΕΛΤΑ στη διεύθυνση που θα δηλώσετε. Η CONNECTED CLUB CARD ΕΚΔIΔΕΤAI ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.Η εγγραφή σας είναι εύκολη και δωρεάν. Κάνοντας απλά μια "Αίτηση για Κάρτα" γίνεστε άμεσα μέλος. Την κάρτα μέλους σας θα την παραλάβετε άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και με τα ΕΛΤΑ στη διεύθυνση που θα δηλώσετε. Η CONNECTED CLUB CARD ΕΚΔIΔΕΤAI ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.

  •   Ποια καταλύματα συμμετέχουν στο πρόγραμμα;  

Τα καταλύματα με τα οποία το GoVacation.gr έχει συνάψει συμφωνία προσφέρουν τις χαμηλότερες δυνατές τιμές και συμμετέχουν όλα .

  •  Πώς μπορώ να ελέγξω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;

Καλέστε στο τηλέφωνο +30 2310.708354 για να ελέγξετε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας.

  •   Τα καταλύματα θα γνωρίζουν εάν χρησιμοποιώ την εξαργύρωση; Υπάρχει περίπτωση να μην με δεχθούν, εάν το ξενοδοχείο είναι γεμάτο ή να μου συμπεριφερθούν διαφορετικά απ' ό,τι εάν πλήρωνα για το δωμάτιο;

Όχι. Τα καταλύματα δεν θα γνωρίζουν, και δεν θα επηρεάσει αρνητικά την παροχή υπηρεσιών. Για το ξενοδοχείο, δεν πρόκειται για "έκπτωση". Το GoVacation.gr πληρώνει για το ποσό που θα εξαργυρώσετε.

  •   Τι γίνεται σε περίπτωση που θέλω να εξαργυρώσω τους πόντους επιβράβευσής μου σε ένα κατάλυμα το οποίο κοστίζει περισσότερο από την αξία της δωρεάν* διανυκτέρευσής μου; Μπορώ να πληρώσω τη διαφορά;

Ναι. Μπορείτε να εξαργυρώσετε την αξία της δωρεάν διανυκτέρευσης για μια πιο ακριβή διανυκτέρευση και να πληρώσετε τη διαφορά. Θα το χειριστούμε εμείς αυτομάτως, μόλις χρησιμοποιήσετε τους πόντους επιβράβευσής σας σε μια κράτηση.

Τι είδος εξυπηρέτησης πελατών προσφέρεται;

Από την επικοινωνία μπορείτε να υποβάλετε τις ερωτήσεις σας. Οι καταρτισμένοι και φιλικοί εκπρόσωποί μας είναι διαθέσιμοι 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο (συμπεριλαμβανομένων των αργιών) για να απαντούν στις ερωτήσεις σας. Δεν έχετε παρά να ρωτήσετε.

print
send to friend

Η Πρόταση της Εβδομάδας

Εγγραφή στο newsletter

Connected Reward

 Εξοικονομήστε 10% Cash Back χρησιμοποιώντας Connected Club Card σας

Περισσότερα